Nocrich Hike: S.U.P.E.R.B.O.O.T.C.A.M.P.

             Ghidați de simțul nostru prematur de super-eroi, ne îndreptăm spre primul tren către sediul S.U.P.E.R.H.E.R.O.E.S.B.O.O.T.C.A.M.P., localizat în Nocrich, Sibiu. După cele 15 ore de aventuri neașteptate, am ajuns în locația secretă unde ne aștepta antrenamentul.

            A doua zi, ne-a surprins cu o sesiune de workshop-uri, pentru ca mai apoi să putem aplica ce am învățat pe teren într-un scurt test-hike.

            Atunci când timpul a venit, plecarea noastră către necunoscut a început cu descifrarea unor hărți lăsate nouă de alți super-eroi, aliații noștri în vânătoarea lui Dracula. Pe drum, l-am întâlnit pe furiosul Hulk și pentru a trece de el a trebuit să îl calmăm printr-un dans revigorant, pe fundal cu acompaniamentul la flaut al lui Thor.

             Diferitele probe pe care le-am întâlnit au constat în arta sudoku,rezolvarea de enigme și orientarea în spațiu, ajutați de busole, compunerea unor versuri menite să alunge prietenii lui Dracula din pădure, așa numitele spirite rele, ba chiar să învățăm să zburăm.

             Seara, am campat pe creasta unui deal, cu o priveliște mirifică și avându-i alături de noi pe Puiu’, un cal vânjos aducător de haleală, pe Haty si pe Baloo, cei mai bravi căței care ne-au fost alături, pe parcursul a 40km, și un arbore bătrân, ce ne proteja de posibilele blesteme ale dușmanilor noștri.

               Noaptea ne-a găsit bucuroși și ne-am pus „burțile la cale”, asa că ne-am umplut bateriile de super eroi. Următoarea zi, la fel de voioși, ne-am continuat antrenamentul. Aici am avut parte de obstacolele impuse de ploaie, dar chiar și așa, n-am lăsat situația să ne întristeze, ba chiar a făcut totul mai interesant. Nici abaterile de la drum nu ne-au fost străine, acolo unde nu citeam hărțile cu mare atenție. Enigme, cărți de joc, pânze de păianjen, „mațe încurcate” și improvizație, acestea fiind doar câteva dintre încercările ce ne-au fost pregătite, elementul real al provocării fiind câinii de stână ce țineau cu orice cont să își protejeze teritoriile și gardurile electrice. În final, ne-am întâlnit cu super-eroul de la care a început toată povestea, Thor, care a venit cu o singură cerere, de a ridica faimosul „ciocan”, probă, de asemenea, trecută cu succes. La întoarcerea în sediul Nocrich, ploaia nu a stat pe gânduri și ne-a făcut o reprezentație cu tunete și fulgere, acoperind tot ce i-a ieșit în cale.

              În Șura, locul din care a început toată povestea, l-am întâlnit pe temutul Dracula. Am asistat la un joc de focuri, și nu în ultimul rând, la anihilarea antagonistului câmpului.

              Am cunoscut oameni noi, am dormit in șură, am protejat căprițe de focul mistuitor, am stat în ploaie și am căzut în noroi, dar toate aceste lucruri ne-au facut doar să dorim să ne întoarcem cât mai curând.

              În a 4-a zi ne-am văzut plecați, așteptand cu jind următoarea revedere.

Lasă un comentariu